pondelok 11. mája 2020

Úvod


30.3.2021 Momentálne najlepšia bezplatná fyzická aj virtuálna karta pre Slovákov - Crypto com VISA - odmena 1% zo všetkých platieb vo forme CRO tokenov, ideálne je skombinovať ju s Curve, ale až po tom čo využijete Vivid kartu

18.3.2021 Vivid Money - nová banka v mobile
9.8.2020 Pridávam užitočnú službu Verse, 5 E zdarma
21.7.2020 Metóda sa osvedčila, peniaze pristáli na účte, každý mesiac 20 Eur zdarma, ale treba mať 2000 vlastných eur, zhodnotenie je cca 12% p.a.
27.6.2020 Špeciálna ponuka: 20 eur mesačne (240e/rok) pre toho kto spĺnil registrácie, kontaktujte ma. Neviem ako dlho to vydrží, ale práve túto novú metódu/trik testujem. 

Vzhľadom na ťažké korona časy ktoré tu sú, som sa rozhodol založiť tento web na zarobenie trocha peňazí (minimálne 116 eur/osoba) pred blížiacou sa dlho očakávanou veselicou (rozumej krízou).

Sám som všetkými ponukami prešiel v máji 2020, teraz, keď sa v nich orientujem a mám ich v čerstvej pamäti môžem vám ich popísať v návodoch a poskytnúť bezplatnú podporu e-mailom.

Práca je to náročná na učenie nových vecí, relatívne dobre zaplatená. Je podstatné okrem zisku, aby sa človek vzdelával vo finančných produktoch a prispôsoboval sa novým trendom ak chce uspieť na trhu. Pretože každá cesta začína práve týmito "prvými" krokmi. To čo človek tvorí, to utvára človeka.

Plánujem sem dlhodobejšie prinášať rôzne ponuky, ktoré objavím na internete.

Pre lepšie presmerovanie odkazov do obchodu play použite aplikáciu Peniaze na internete 2020 alebo otvárajte odkazy zo stránky vo vašom mobile. Odmeny za prevody som bral cez prehliadač v počítači bez problémov.

appka

Azimo video